Sunday, September 6, 2009

Seminggu Saja Lagi... Ahaa!








Salam dari Al Jubail KSA,
Seminggu saja lagi pun dah rasa mcm sebulan menunggu. Tak sabar2 nak balik M'sia.
Lain benor rasanya kali ni tak sama mcm dari J.B nak balik Pagoh beraya.
Dah nak balik ni nak tido pun punya la payah, asik pk mcm2 'plan' yg nak dibuat nanti bila kat
sana.
Barang2 hampir 90% dah dibeli tuk bawak balik nanti. Cuba tengok kat atas tu antaranya Kurma
Nabi (Ajwa) dibeli di Madinah, Kismis, Air Zam2, Jubah pompuan 8 helai dibeli di Mekah, Jam
pun ada, Transformer tuk anak2 dan yg speselnya Kurma Muda (Rhotab) nampak muda tapi
sedap. Tak caya cuba rasa.
Apapun buat warga Saudi Kayan yg tak dpt pulang beraya jgn sedih2, tahun ni tahun korang esok2 mungkin tahun aku pulak. Tu yg tak nak tu.
Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin
Ma'assalamah





4 comments:

arryani September 7, 2009 at 10:40 AM  
This comment has been removed by the author.
Dida... September 7, 2009 at 7:43 PM  

Salam...

Selamat pulang ke Malaysia... Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin..

Kalau sempat, jemput datang rumah... Kirim salam Kak Yan...

psstt... patung transformer tu tak agak2..... hepi la si adik tu dpt transformers... :p

Mzakibm September 7, 2009 at 8:02 PM  

to Dida :

selamat gak tuk ko dan uda, insyallah kalu tak sibuk nanti, maklum la.....

Ma'assalamah

sis_nita September 8, 2009 at 4:50 AM  

Salam..

semoga perjalanan balik ke sini dipermudahkan yerr..

selamat balik ke Malaysia..

tang kurma tu kanss.. cakap kat yan yerr.. saya nak jugakkkkkkk..

About This Blog

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Blogger Blog Templates

Back to TOP