Tuesday, July 8, 2008

Tinggal Tunggu Je.

Hari ini semua perkara berkaitan ngan visa ke arab dah di hantar, tinggal tunggu je harinyer setelah beberapa kesulitan nak membuat pasport tertangguh lama jugak. Apa tak nyer surat beranak aku rupa2 nyer dari aku kecik di tulis b'day aku 3hb. dalam rekod JPN, tapi yang aku nyer 13hb. risau jugak ngenangkan pasal si 'pikircampur' tu asik menanya je. Aku terpaksa buat pindaan tarikh b'day tu kat putrajaya itupun makan masa 2-3 bulan.

Aku tepon si Senah ngadu aku nyer problem dia kata takpe janji aku dah ' inform' ok. Dalam pada tu aku cuba la tanya kat abang ipar aku kalau2 dia boleh tolong. Alhamdulillah dia ada member yang kenal ngan orang kat 'immigration' dapat jugak la buat pasport tu walaupun di buat dalam keadaan mengaburi pihak lawan sebab dia tak tengok pun surat beranak yang salah tu dan hari ini jugak dalam sibuk2 aku menguruskan visa tu aku dapat surat dari JPN yang permohonan aku nak buat pindaan tarikh tu dah diluluskan. JPN cakap tak payah mintak approval dari putrajaya, patutla ambik masa seminggu je.

Apa2 pun rasa bersalah jugak kat 'immigration' tadi tapi nak wat camne dah terdesak. Mintak2 jgn ada orang 'immigration' baca blog aku ni mati aku.

0 comments:

About This Blog

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Blogger Blog Templates

Back to TOP