Friday, May 1, 2009

Pindah Umah









Salam dari Jubail,

Semalam aku dan kawan2 telah berpindah dari Al Hasson apartment kerumah baru ( Compound ) iaitu 4 buah dlm satu bangunan, rata2 semua yg berpindah adalah kawan2 yg sama2 datang ke Saudi dan masih mengekalkan 'roomate' yg sama Aj ngan Jamis. Sewa nyer untuk satu buah rumah SAR 28000 setahun (unfurnished), jadi semuanyer kena beli sendiri. Ok, tu je untuk kali ni dan tengok2 la gambar kat atas tu ( gambar bilik je yg sempat ambik ).

*p/s : Pada mereka2 yg menunggu kehadiran N3 yg akan datang ( mungkin 4 - 5 bln lagi ) di harap dpt bersabar.
Sekian Maasalamah.




3 comments:

arryani May 1, 2009 at 9:04 AM  

Wah, nak pringles sikit bleh!!!!
Heheh.

dah duduk umah baru eh? Nape tak sewa yg furnished punyer?? Kan lagi senang...

arryani May 1, 2009 at 4:06 PM  

Baru perasan robok tu ada bunga-bunga hijau. Cari la yg ada gambar kapal selam ke...kapal korek ke...kapal singh ke....baru macho!!!!

afsal_8281 August 25, 2009 at 10:48 AM  

ish ko kak
adesss sengal je suggestion tu tau
dengki la tu hubby dia nye lemari ada munge2

munge2 kt gobok takpe kak
jgn ada munge lain jek

ampuuuunnn hubby k.yan ye
hiii3X

tak tahan tu nak tunggu n3 lagi 3 4 bulan ye kak

About This Blog

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Blogger Blog Templates

Back to TOP